پایدار

dr.ahmadi8

پایدار

dr.ahmadi8

  • ۰
  • ۰

امروز یه اتفاقایی افتاد ک حس میکنم واقعا باید تغییر کنم وگرنه به هیچ کدوم از هدفایی که تو ذهنمه نمیرسم

با این روندی که من دارم پیش میرم هر روز صبح دیر بیدار میشمو، نه زبان میخونم نه عربی

و نه برنامه نویسی رو درست کار میکنم نه به پیج اینستا و کانال تلگرام میرسم

نه خیاطی و نه نقاشی و نه مکرومه رو دنبال میکنم

نمیدونم، شایدم یکی از علتایی که نمیکنم هیچکدوم ازین کارا رو زیاد بودنه تعداداشونه

باید الویت بندی کنم

راستش قدرت الویت بندی هم ندارم

نمیدونم عَلایقم رو تو الویت قرار بدم یا یا اون لازِما رو...

خب....

برا اینکه ن قلبم ناراحت شه نه عقلم....از هرکدوم دوتا رو تو الویت قرار میدم

کنکور: 1-عربی 2- زبان

مهارت:1-کد نویسی2-خیاطی :)

روزای زوج: خونه و لبتاب مهارتام

روزای فرد: کتابخونه میرمو کنکور

نقاشی، مکرومه ، و...

  • ۹۶/۰۶/۰۲
  • پایدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی