اینستاگرام پیش از اینً یک نرم افزار اساسی بود. شما عکس گرفتید ، یک غربال را روی آن قرار دادید (برای اینکه خودتان بهتر به حیث برسید) ، و آنگاه آن را در ذیل اینستاگرام کوچک خویش به اشتراک گذاشتید. همین بود فارغ از زنگ سوای سوت. چیز خاصی وجود ندارد. این دیگر وجود ندارد امروز اینستاگرام پراز تنوع خصوصیت های گوناگون میباشد ، از خصوصیت های اتوماسیون گرفته تا فیلترهای خارق العاده. وقتی که اسنپ چت استارت به جذب میلیون ها دنبال کننده کرد ، و برنامه هایی مانند Periscope از ویدیوی زنده اهرم کردند ، اینستاگرام برای ارائه این مشخصات نیز شتاب کرد. برای مثال ، میتوانید به جای توکل بر فیلترهای داخلی اینستاگرام ، عکسها را با به کار گیری از ویژگیهای توسعه یافته خیس دستکاری عکس بازنویسی نمائید.
همینطور میتوانید استوری ارسال نمایید. داستانها در بالای منابع شما قرار داراهستند و صرفا 24 ساعت در آنجا ظواهر میگردند. در صورتیکه میخواهید Stories خویش را گسسته نگه دارید ، میتوانید آنانرا صرفا برای تعیین عزیزان یا این که تیم های متصدی ارسال نمایید.
میتوانید تصاویر خویش را با متن ، نقشه و بقیه جلوه های ویژه ، دقیقاً مانند Snapchat ، بازنویسی فرمایید. خصوصیت Live Video Instagram نیز جالب میباشد. این مانند اکثر سیستم استدلال های زنده ویدیویی وجود ندارد چون فیلم به محض انقطاع جریان از میان می رود. شما میتوانید فیلم های زنده را در حالی که فیلمبرداری میگردند تماشا فرمائید. انگیزه اینجانب دراین نوشتهیعلمی این میباشد که به شما نشان دهم چهگونه میتوانید رهروان کسب فرمایید ، خیر به شما خاطر می دهم چه طور از هر خصوصیت به کار گیری فرمایید. با این وجود ، دانایی از این مشخصات مهم میباشد ، چون با ارتقاء تعداد مخاطبان خویش در هر هفته ، از آنها به کار گیری خواهید کرد. بیایید وارد بشویم. رهروان جعلی در مقابل حقیقی و واقعی و طریق یابی جعلی ها این ماهیت بازی میباشد. بعضی از اشخاص کارایی میکنند با تأثیر غلط تأثیرگذاری - و با توسعه - تأثیر خویش ، حسابهای خویش را ارائه دهند. آنها رهروان و لایک هایی را از وب سایت های بازار سیاه خریداری مینمایند تا بتوانند برای هدف ها بازاریابی متعلق به برند های تجاری مراجعه نمایند. بعضا دیگر به عارضه ها سطحی این عمل را انجام میدهند. این رهروان جعلی به صورت معمول رباتهایی میباشند که هیچ ارزشی به سیستم دلیل نمی دهند. با این کلیه بدتر ، آنها از تجربه کاربری که همگی دوستشان داریم ، مسافت میگیرند. و میدونی چیه؟ هرزنامه ها حقیقتاً نمی توانند برند شمارا \"دوست داشته باشند\". آنان نمی توانند دیدگاه حقیقی وواقعی ارائه دهند که میتواند در کسب و فعالیت شما تأثیر بگذارد. و آنها نمی توانند پول حقیقی خرج نمایند. در اینجا یکسری استراتژی موجود است که میتوانید برای ممیزی پروفایل های شخصی برای ردیابی جعل ها استعمال نمایید: مرحله 1: انگیزه کلی حساب اینستاگرام خویش را انتخاب نمایید این اساسی میباشد. درصورتی که فقطً در جنبه اجتماعی در اینستاگرام می باشید ، میتوانید به مرحله بعدی بروید. البته در شرایطیکه عشق و علاقه دارید عملکرد های خویش را به یک انگیزه تجاری یا این که انگیزه بازاریابی متصل نمایید ، بایستی انتخاب نمائید که انگیزه کلی اکانت شما چه است. با دقت به اینکه بیش تر از 50٪ از یوزرها اینستاگرام از برند های گزینه عشق و علاقه خویش پیروی مینمایند ، ممکن میباشد بخواهید بدین قضیه ضربه بزنید و هدف ها بازاریابی را انتخاب نمایید.
نکته این تمرین نقشه برداری انگیزه این میباشد: خویش را نسبت به یک فیض یگانه پاسخگو نمائید. براین اساس ، میتوانید نتیجه ها خویش را اندازه گیری فرمایید ، پیشرفت خویش را ردیابی کرده و ROI خویش را گزینش نمایید. اثربخشی تمام مراحلی را که در پیش رو دارید ، بهبود داد. استراتژی محتوا و هر فعالیت دیگری که انجام دهید به هدف ها اهدافی بستگی داراست. چه هدفی در اینستاگرام به لحاظ میرسد؟ این قادر است تعداد به کارگیری های اکثری از پلتفرم باشد. مختص خیس ، بهتر. هرچه اندازه گیری طولانی تر باشد ، بهتر نیز خواهد بود. در اینجا یکسری نمونه آورده شدهاست: سعی های ماجرا پردازی با اسم تجاری خویش را ارتقاء دهید شرکت کردن مخاطبان را بهبود داد درآمد بازاریابی متعلق اثبات ساخت نمایید فروش مال خویش را ارتقا دهید ترافیک بیشتری را به سایت خویش هدایت نمایید اشخاص بیشتری را به لیست نشانی اینترنتی خویش تبدیل فرمائید با تأثیرگذار در طاقچه خویش رابطه برقرار نمایید فرهنگ وتمدن کمپانی خویش را نشان دهید تا بتوانید اعضای گروه فوق ستاره را جذب نمائید تاراج و جنبش را برای عرضه کالا بعدی بسازید با اتصال شماره های یگانه به آنها میتوانید این موردها را بتن ریزی نمائید. برای مثال ، \"آغاز به ساخت 5K / ماه در درآمد بازاریابی سهامداران تا 31 دسامبر.\" در حالی که خصوصیت مهم میباشد ، هدف ها شما نباید به سنگ تمام گذارده شوند. آن ها میتوانند با پرورش شغل ها شما تکامل یابند. در چهره تغییر و تحول روءیت کرد شما ، میتوانند یک چرخش بدون نقص را به دست آورند. آن ها میتوانند دامنه را ارتقاء یا این که کاهش دهند. شما معمار این طرح میباشید. مرحله 2: یک استراتژی محتوا ارائه دهید اینک که میدانید برای چه عمل میکنید ، وقت آن میباشد که در رابطه محتوا تصور کنید. با اطمینان میتوانم به شما بیان کنم کهاین یک قسمت مهم از معادله برد اینستاگرام میباشد. بیایید به صورت خلاصه محتوا را تمجید کنیم - این چیزی میباشد که شما از روش متن ، تصاویر و هر رسانه ای که Instagram اذن میدهد بیان نمایید. در صورتیکه محتوای تصادفی تولید فرمائید ، اشخاص تصادفی را جذب میکنید که نمی توانند کمتر به شما اهمیت دهند. این اشخاص تماشاگر و رهگذر خواهند بود. آنها اقدامی نمیکنند. آنها هیچ سوزنی رویش را برای تجارت شما جابجا نمیکنند. از طرف تلنگر ، درصورتی که محتوایی ساخت فرمایید که استراتژیک و هدفمند باشد ، دقیقاً گونه مطلوب رهروان را به خویش جلب خواهید کرد. آنها به شغل شما اهمیت میدهند ، با تماس های شما برای مبادرت مشغول خواهند شد و از قیمت بخش اعظمی برخوردار میباشند. اینک وظیفه این میباشد که استراتژی محتوایی خویش را در هدف ها تجاری که در مرحله نخستین به آن رسیده اید ، رسم نمائید. این اطمینان نتیجه ها خواهد کرد که شما تاثیرگذارترین دسته محتوا را ساخت میکنید. ولی نخستین ، اذن دهید در زمینهی چیزی حرف کنیم - که اکثر اوقات نادیده گرفته می گردد - که برای برد استراتژی محتوای شما بسیار مهم میباشد. متن نوشته. اکثر مردم یا این که نمی فهمند که چه معنای قضیه ای برای رسانه های اجتماعی میباشد و یا این که اینکه به طور کاملً آن را نادیده میگیرند. در آخر ، محتوای آنها به انتها میرسد که برند را از دست نمی دهد. بگذار توضیح بدهم. محتوا در مقابل موضوع: در اصلً ، این دو نباید سوای یکدیگر باشند. روشهای راحت برای فهم مطالب در مقابل متن و طرز رابطه آن ها موجود هست: محتوا چیزی میباشد که شما تولید میکنید. متن معنایی میباشد که به آنچه ساخت میکنید متصل میباشد. بازاریابی محتوا داده ها کیفیت بالا را به مخاطبان شما ارائه میدهد. بازاریابی متن قضیه ارائه داده ها درست به شخص مطلوب در لحظه مطلوب میباشد. آیا میبینید که آنان تحت عنوان مجموعه چه طور فعالیت می نمایند؟ به چه شکل محتوا سوای موضوع مسطح میشود؟ اکنون سؤال این میباشد که چه گونه شما بهاین تعادل برسید؟ اینجانب میخواهم تحت عنوان قصه هایی که شما برای ارسال پیام از آن به کار گیری میکنید ، به محتوا تفکر کنم. این بدان معناست که برای تولید بستر مطلوب برای محتوای اینستاگرام خویش ، بایستی موادتشکیل دهنده یک ماجرا را به عمل بگیرید: چی … سازمان بهداشت جهانی … چه وقتی … چرا … جایی که …
عنصر \"چه گونه\" بخش دیگری از معما میباشد. این به رسانه ای میباشد که میخواهید آن محتوا را ارائه دهید. در اینستاگرام ، یوزرها برای رسانه ای شرط بندی گردیده اند که عمدتا دیداری میباشد ، به این ترتیب لازم وجود ندارد که وقت خویش را صرف اندیشه کردن دربارهی این قضیه فرمایید. عکس ، فیلم و ماجرا به عبارتی چیزی میباشد که با مخاطب شما طنین انداز خواهد شد. همانگونه که میتوانید فکر کنید ، متن کلیه چیز بسیار دقیق میباشد و زمانی که موردها پایین را دارید ، به صورت فزاینده ای طاقت فرسا میگردد. حتیدر یک بازار طاقچه ، اشخاص متعدد به داستانهای متفاوت وصل میشوند. همینطور متن به محض ورود داده ها تازه سوئیچ می گردد. صرفا راهی که میتوانید این جواب ها را بدست آورید و در هنگام تغییر تحول در ابتدا آن قرار بگیرید این میباشد که به صورت مداوم با مخاطبان خویش مشغول گردید. تنها محتوا را حذف نکنید و ناپدید نشوید. رینگ های برخورد ساخت فرمایید ، مکالمات را چک نمائید و در انجمن هایی که در نزدیکی شغل شما صورت میگیرد حضور داشته باشید. خواهید آموخت که ماجرا های صحیح را بگویید و به آنها بگویید. گونه های متفاوت محتوای اینستاگرام: هنگامی متن را میفهمید ، استراتژی محتوای شما به طریق حیرت انگیزی بی آلایش می گردد. در مرحله اولیه ، برای اکانت کاربری اینستاگرام خویش هدف ها خاصی را ارائه داده اید. این هدف ها دسته محتوا را ساخت میکنید. مورد های شما چه می باشد؟ محتوای محور مردم: صورت های بشر چیز بزرگی میباشد. شما نمی توانید در اینستاگرام چیره گردید سوای اینکه خودتان و برند خویش را انسانی نمائید. در واقعیت ، عکس هایی با فیس 38٪ اضافه از عکس های فارغ از لایک میباشند. این جور محتوا به ویژه کارکشته میباشد درصورتیکه انگیزه شما نشان دادن فرهنگ وتمدن کمپانی شما باشد. به اشخاص پشت صحنه نگاه کردن به گروه شما ، فرآیند عمل و طریق تعامل آنها با یکدیگر طلای دیجیتال میباشد. این یک برخورد عاطفی را در مخاطبان شما ساخت میکند و منجر میشود آن ها شم فردی در فعالیت با شما داشته باشند.