پایدار

dr.ahmadi8

پایدار

dr.ahmadi8

  • ۰
  • ۰

Determining Your RPA Budget | HelpSystems

اتوماسیون فرآیند ربات (rpa) یک اولویت استراتژیک در شرکت است. یک بررسی اخیر از PwC از طرف PwC نشان داد که 98٪ از پاسخ دهندگان گفتند که تهیه یک برنامه حزب "مهم" ، بسیار مهم یا بسیار مهم است. این اولویت بندی قابل درک است ، زیرا این فناوری به کسب و کارها اجازه می دهد تا ضمن کاهش هزینه های سربار ، فرآیندهای معمول و تکراری را با سرعت دستگاه انجام دهند. در حالیکه سالهاست که راه حلهای جمهوری اسلامی در بازار وجود دارد ، این بخش با راه حل هایی مانند 1RPA که به 20 سال تجربه هوش مصنوعی ما تبدیل می شود ، به مرحله جدیدی در حال شکل گیری است تا یک بستر هوشمندانه تر از حزب اسلامی را شکل دهد.

در اینجا سؤالاتی وجود دارد که شما باید هنگام شروع سفر خود با شرکت خود در نظر بگیرید ، بنابراین می توانید یک نماینده حزب جمهوریخواه را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای اهداف تجاری خود مناسب باشد.

آیا شرکت شما منابع زیادی را صرف اجرای کارهای روزمره و با حجم بالا می کند؟

اولین سؤال این است که آیا حزب کمونیست می تواند به تجارت شما ارزش افزوده دهد. وقتی به سازمان خود نگاه می کنید ، متوجه می شوید که تیم شما وقت زیادی را صرف انجام کارهای مهم ، موضوعات یا سؤالات می کند؟ اگر چنین است ، شما تنها نیستید. یک مطالعه از اسنپلوژیک نشان داد که 90٪ از کارگران "وظایف خسته کننده و تکراری که به راحتی می توانند به صورت خودکار انجام شوند" متضرر شده اند و هزینه های شغلی را به اتمام می رساند "19 روز کار در سال به طور متوسط برای هر کارمند".

علاوه بر این ، اتکا به انسان برای اجرای روال می تواند بر سایر بخشهای تجارت تأثیر منفی بگذارد. نه تنها یک تأخیر ذاتی در زمانی که یک انسان طول می کشد برای انجام یک کار در مقابل فناوری است ، بلکه انسان ها فقط می توانند در روز بسیاری از ساعت ها کار کنند ، که اغلب به معنای انتظار تا "ساعت کاری عادی" است.

بخوانید: اتوماسیون هوشمند و rpa تجربه مشتری را بهبود بخشید

rpa می تواند کارمندان را از فرآیندهای تکراری آزاد کند تا در کارهای با ارزش بالاتر کار کنند. علاوه بر این ، جمهوریخواهان می توانند آنها را با سرعت دستگاه با در دسترس بودن 24/7 اجرا کنند ، که این کار باعث ناکارآمدی کل زنجیره ارزش می شود.

آیا در حجم اتوماسیون وظیفه سنبله دارید؟

هنگامی که سازمان شما تصمیم به پیاده سازی حزب جمهوری اسلامی گرفت ، باید در نظر بگیرید که کدام راه حل برای شما بهتر است. آیا در مورد نیازهای اتوماسیون خاص خود صحبت می کنید ، آیا یک جریان قابل اعتماد از وظایف را پیش بینی می کنید یا اینکه سنبله هایی در حجم وجود دارد که باید در زمان های مختلف روز / ماه / سال به آن توجه کنید؟

اکثر رباتهای سنتی rpa فقط می توانند یک کار واحد را همزمان انجام دهند و برای پرداختن به حجم زیاد ، نیاز به اجرای کلون های بات به طور همزمان دارند. این مسئله به خودی خود مشکل ساز نیست ، به جز اینکه برخی از ارائه دهندگان rpa برای هر فرآیند همزمان کاربران را متهم به اتهامات متفرقه می کنند ، که می تواند اثبات شود که در طول سنبله های حجمی بسیار پر هزینه است. در همین حال ، 1RPA به صورت مشترک در هر سال و بدون هزینه ای برای قطعات اضافی در دسترس است. تحت این مدل ، سازمان شما می تواند نیروی کار خود را بدون هیچ هزینه اضافی مقیاس کند ، بنابراین هرگونه افزایش در حجم کار می تواند بدون هزینه اضافی اضافی برطرف شود.

آیا شما در حال حاضر یک تیم اتوماسیون اختصاصی در محل خود دارید؟

آیا شما یک تیم داخلی از مهندسان اتوماسیون در سازمان خود ایجاد کرده اید؟ اگر اینطور نیست ، آیا شما همکاران دیگری را برای رسیدگی به طراحی rpa استخدام خواهید کرد ، یا آیا می خواهید سیستمی که توسط کارگران غیر تکنیکی قابل استفاده باشد باشد؟

بخوانید: 1RPA می تواند رباتهای شکسته شما را برطرف کند

برای بسیاری از راه حل های rpa ، کاربران نیاز به پیش زمینه ای در کدگذاری دارند تا بتوانند داده های بدون ساختار را طراحی کرده و ربات های واقعی را طراحی کنند. اما برخی دیگر از رابط های بصری مدرن برای امتحان کردن و باز کردن این روند برای مجموعه متنوع تری از کاربران استفاده می کنند.

1RPA با بهره گیری از توان شناختی همکار دیجیتال IPsoft ، آملیا ، مراحل ایجاد ربات را یک قدم جلوتر می برد. او می تواند کاربران را به صورت مرحله به مرحله از طریق طراحی یک ربات جدید هدایت کند ، و این پلتفرم حتی می تواند از طرح های موجود bot از راه حل های قبلاً مستقر در PDK استفاده کند و پیشرفت هایی را انجام دهد. علاوه بر این ، 1RPA می تواند هر متن بدون ساختار را از طریق خواندن زبان طبیعی (NLR) بخواند و درک کند ، و این نیاز کارمندان را برای ساختن متن بدون ساختار برای ایجاد ربات های جدید از بین می برد.

سفرهای مختلفی از هر شرکت با توجه به ساختار سازمانی ، اهداف تجاری و نیازهای عملیاتی بی نظیر است. به عنوان مثال ، بررسی PwC که در بالا به آن اشاره شد همچنین نشان داد که انتظارات ROI از حزب جمهوری اسلامی ، از شش ماه تا دو سال متفاوت است. با این حال ، برای دستیابی به هر ROI قابل اندازه گیری از طرف حزب ، و مدت ها قبل از انتخاب راه حل برای حزب ، شرکت ها باید سطح آمادگی خود را برای چنین استقرار تشخیص دهند و چه عواملی باعث موفقیت خواهد شد.

امروز میخواهیم شرکت بهسازان مجازی را مورد بررسی قرار دهیم. این شرکت که کار اصلی آن اتوماسیون نرم افزاری است اتوماسیون سازی را از طریق نرم افزار اصلی خود یعنیکاربر مجازی انجام می دهد. این شرکت همچنین در زمینه تبلیغات اینترنتی هم فعالیت های خوبی داشته است و ربات های خوبی را روانه بازار کرده است که در سایت اصلی آن یعنی WWW.V-User.com/fa می توانید اطلاعات دقیقی از آن ها را مشاهده فرمایید . همچنین این ربات ها نسخه های ازمایشی هم دارند که به صورت رایگان قابل دسترسی می باشد.

  • ۹۹/۰۳/۲۶
  • پایدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی