پایدار

dr.ahmadi8

پایدار

dr.ahmadi8

  • ۰
  • ۰

باید یه برنامه ریزی اساسی واسه زندگیم کنم

اینطوری نمیشه پیش رفت

اما نمیدونم باید از کجا شروع کنم...

خب....

فک کنم اول باید هدفم رو روشن کنم...

بعد انگیزه واسه رسیدن به اون هدف وسه خودم ایجاد کنم

بعد اون چیزا و کارایی که مانع و سد راهه من میشن رو از بین ببرم

خب....

هدف:

 A)مفید بود

 B)انجام کارهایی که دوست دارم 

C) عاقبت خوب

 D) ساختن زندگی متعالی

 E)ترک عادات بد

              

A)مفید بودن: 

 1- کمک به مادرم

2-آموزش دانشم به اطرافیانم

 3- و....

B) انجام کارهایی که دوست دارم:

1-نقاشی

2-عکاسی

3- خیاطی

4-خواندن کتاب هایی که دوست دارم

 5- سفر کردن به مکان های مورد علاقه ام

 6- و......

 C)عاقبت خوب:

  1-نماز ها و روزه هایم را کام انجام دهم و بخوانم

                                2- سعی کنم روزی چند صفحه از قرآن را با معنی بخوانم

 3- اگه پولی دارم به دیگران کمک کنم

 4-به پدر و مادرم احترام بگذارم

 5-درس بخوانم و درس بخوانم

 6- گناهانم را ترک کنم..مثله :

(تنبلی در نماز، غیبت، دروغ، صحبت با نامحرم، نگاه به نامحرم، و....)

 D)ساختن یک زندگی متعالی:

1-درآمد کافی داشته باشم

  2- مستقل باشم

 3- و.....

 E)ترک عادات بد:

 1-شب دیر خوابیدن

2- بیش از حد موزیک گوش کردن( رپ)

  3- زیاد پای لپ تاپ و گوشی تلگرام و اینستا نشستن و درگیر کردن فکر با اینا

  4- صبح دیر بیدار شدن

 5- تنبلی و....

 

  • ۹۶/۰۱/۰۱
  • پایدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی